Kunnan asiakaspalvelu - Tanja Rantanen

kuntalaista palveleva kokonaisuus

Arvostele ensimmäisenä tämä tuote

54,95 €
Toimitusaika-arvio: 12 - 16 päivää
  • Tekijä: Rantanen, Tanja
  • Kansityyppi: pehmeäkantinen
  • Kieli: suomi
  • Vuosi: 2013
  • Sivut: 60

Lisätiedot

Hyvä asiakaspalvelu on selvästi aikaisempaa yleisemmin kunnan strateginen tavoite. Teet sitten työtä kunnan palvelujen kehittäjänä, johtajana, esimiehenä tai asiakasrajapinnassa kuntalaisten kanssa, tarjoaa tämä julkaisu kokonaiskuvan kunnan asiakaspalvelusta. Oman työn tai roolin näkökulmasta on joskus hankala hahmottaa, mitä kaikkea kokonaisuuteen kytkeytyy. Julkaisu antaa tietoa ja kannustaa ennakkoluulottomuuteen sekä uudenlaisiin näkökulmiin niin kehittämistyössä kuin asiakaspalvelun arjen toiminnassa ja sidosryhmäyhteistyössä.

Lisätiedot

Kuvaus Hyvä asiakaspalvelu on selvästi aikaisempaa yleisemmin kunnan strateginen tavoite. Teet sitten työtä kunnan palvelujen kehittäjänä, johtajana, esimiehenä tai asiakasrajapinnassa kuntalaisten kanssa, tarjoaa tämä julkaisu kokonaiskuvan kunnan asiakaspalvelusta. Oman työn tai roolin näkökulmasta on joskus hankala hahmottaa, mitä kaikkea kokonaisuuteen kytkeytyy. Julkaisu antaa tietoa ja kannustaa ennakkoluulottomuuteen sekä uudenlaisiin näkökulmiin niin kehittämistyössä kuin asiakaspalvelun arjen toiminnassa ja sidosryhmäyhteistyössä.
Toimitusaika 12 - 16 päivää
Kustantaja Suomen Kuntaliitto
Tekijä Rantanen, Tanja
Sidosasu pehmeäkantinen
Sivumäärä 60
ISBN 9789522930248
Ilmestymisvuosi 2013
Tilausnumero 8349291
Kuvitus " - Kuvitus, väri" -
Asiasanat tietokirjallisuus, kunnat, julkiset palvelut, asiakaspalvelu, asiakaslähtöisyys, Asiakaspalvelu myyntityö
Alanimike 8349291

Arvostelut

Kirjoita oma arvostelusi

Arvosteltava tuote: Kunnan asiakaspalvelu

Miten arvioisit tämän tuotteen? *

1 tähti 2 tähteä 3 tähteä 4 tähteä 5 tähteä

Kirjaudu

Jos sinulla on jo tunnukset, ole hyvä ja kirjaudu sisään.

Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia uuteen verkkokauppaan, rekisteröidy tästä

* Vaaditut tiedot