Revenue Management - Gabor Forgacs

tuottojen johtaminen hotellielinkeinossa

Arvostele ensimmäisenä tämä tuote

177,95 €
Toimitusaika-arvio: 3 - 4 viikkoa
  • Tekijä: Forgacs, Gabor
  • Kansityyppi: pehmeäkantinen
  • Kieli: suomi
  • Vuosi: 2013
  • Sivut: 150

Lisätiedot

Revenue Management on erityisesti matkailualalla kriittinen menestystekijä tuloksellisen liiketoiminnan tekemisessä. RM liittyy perinteisesti kaikkiin hotellin toimintoihin, huonehintoihin, kysynnän ennustamiseen ja asiakashallintaan ja niin edelleen. Revenue management -ajattelu soveltuu myös muille palvelualoilla toimiville yrityksille ravintoloille, vapaa-ajan palveluille ja tapahtumabisnekseen. Kirjan on suomentanut 20 vuotta hotellien johtotehtävissä toiminut Ari Björkqvist (FM, MKT, MBA) HAAGA-HELIAsta. Kirjassa kuvataan kuinka kysynnän luominen (markkinointi), kysynnän muuttaminen liikevaihdoksi (myynti) ja kysynnän hallinta (revenue management) yhdistyvät tavalla, joka tekee revenue managementista keskeisen osa-alueen uudessa liiketoimintamallissa. Kirjassa huomioidaan kuluttajalähtöisen median myötä muuttunut markkinoinnin ja myynnin toimintakenttä, muuttuvat demografiset tekijät sekä teknologian kehittymisen vaikutukset. Näiden muutosten takia liiketoiminta on opeteltava kokonaan uusiksi. Kirja soveltuu luettavaksi kenelle tahansa palveluliiketoiminnan johtotehtävissä toimivalle tai sinne tähtäävälle, joka on kiinnostunut implementoimaan revenue management -ajattelua ja -toimintoja liiketoimintaansa

Lisätiedot

Kuvaus Revenue Management on erityisesti matkailualalla kriittinen menestystekijä tuloksellisen liiketoiminnan tekemisessä. RM liittyy perinteisesti kaikkiin hotellin toimintoihin, huonehintoihin, kysynnän ennustamiseen ja asiakashallintaan ja niin edelleen. Revenue management -ajattelu soveltuu myös muille palvelualoilla toimiville yrityksille ravintoloille, vapaa-ajan palveluille ja tapahtumabisnekseen. Kirjan on suomentanut 20 vuotta hotellien johtotehtävissä toiminut Ari Björkqvist (FM, MKT, MBA) HAAGA-HELIAsta. Kirjassa kuvataan kuinka kysynnän luominen (markkinointi), kysynnän muuttaminen liikevaihdoksi (myynti) ja kysynnän hallinta (revenue management) yhdistyvät tavalla, joka tekee revenue managementista keskeisen osa-alueen uudessa liiketoimintamallissa. Kirjassa huomioidaan kuluttajalähtöisen median myötä muuttunut markkinoinnin ja myynnin toimintakenttä, muuttuvat demografiset tekijät sekä teknologian kehittymisen vaikutukset. Näiden muutosten takia liiketoiminta on opeteltava kokonaan uusiksi. Kirja soveltuu luettavaksi kenelle tahansa palveluliiketoiminnan johtotehtävissä toimivalle tai sinne tähtäävälle, joka on kiinnostunut implementoimaan revenue management -ajattelua ja -toimintoja liiketoimintaansa
Toimitusaika 3 - 4 viikkoa
Kustantaja Haaga-Helia
Tekijä Forgacs, Gabor
Kääntäjä Björkqvist, Ari
Sidosasu pehmeäkantinen
Sarjan lisätieto 2342-2920
Sivumäärä 150
ISBN 9789526619248
Ilmestymisvuosi 2013
Tilausnumero 8356487
Kuvitus " - Kuvitus, mustavalkoinen" -
Asiasanat tietokirjallisuus, Hotelli- ja ravintolatalous
Alanimike 8356487

Arvostelut

Kirjoita oma arvostelusi

Arvosteltava tuote: Revenue Management

Miten arvioisit tämän tuotteen? *

1 tähti 2 tähteä 3 tähteä 4 tähteä 5 tähteä

Kirjaudu

Jos sinulla on jo tunnukset, ole hyvä ja kirjaudu sisään.

Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia uuteen verkkokauppaan, rekisteröidy tästä

* Vaaditut tiedot